2008年2月22日金曜日

日本語は大へんだね

私は毎日日本語のクラスのしゅくだいがたくさんあるから、いつもいそがしい。私はまだ作文を聞いていませんけど、ほかの日本語のしゅくだいがあるよ。私は今しゅうよくクレモンスとしょかんでべんきょうしていた。でも、私は日本語がすきから、毎日がんばる。金曜日にはる休みがはじまるから、今しゅうは少しやさしいと思う。


I'm in a strange mood. Maybe because it's getting so close to Spring Break, I don't feel like being productive. Instead, I youtube for funny Japanese videos and this is what I find...

4 件のコメント:

Aznbabybop さんのコメント...

OMG!!! Soooooooo funny...I couldn't stop laughing for like 5 minutes, and I know you know that because you were with me.

rob さんのコメント...

こんにちは!
私はコロンビア大学の学生です。私も日本語はとてもむじかしいとおもいます。でも、あなたは日本語がたのしいとおもいますか。ビデオはとてもおもしろいですね!じゃ、また!

ロバート

Hilderbee さんのコメント...

I spend way too much time on youtube. The other day, a couple people in my suite were talking about a clip from "The Ring" that somebody had posted there... They said that only the nerdy people who waste time on youtube would have to worry about it. I had to laugh a little on the inside.

Have you seen this?
http://www.youtube.com/watch?v=HObX_FvVzC4

It's one of my favorites.

jennifer さんのコメント...

ロバートさん、
はじめまして!私はバージニア大学の二年生です。私の日本語のクラスはとてもおも白くて、たのしいですよ!コロンビア大学の日本語のクラスのほうがバージニア大学のより大へんだと思いますか。日本語はいつもむずかしいですね!

ジェニファー・キム