2008年2月3日日曜日

日本語のクラス

日本語のクラスはむずかしくて、大へんですね。金曜日のテストはちょっとむすかしいでしたが、だい七かはあまりむずかしくありませんでした。私は今だい八かの文法のシートをしますが、これもとてもむずかしいですよ!
私はすぐとしょかんへ行って、べんきょうをします。私のクラスのリーディングがたくさんありますから、私は毎日いそがしいです!
私はしゅくだいがたくさんありましたが、私はともだちとーしょうにパーティーに行きましたから、こんしゅうまつはたのしくて、おもしろかったです。でも、今しゅくだいがたくさんありますよ。
私はしゅうまつをたにしみにしています。=)

I am looking forward to this chapter's survey. I am glad we're not doing the usual writing prompt. Other than that, I'm too tired to comment on anything else.
Have a happy Super Bowl Sunday!

2 件のコメント:

v さんのコメント...

yeah, chapter 8 is really difficult...argh...
and i'm still trying to come up with an interesting survey topic...hope your multilingualism one works out!!

Aznbabybop さんのコメント...

Hello new blog group member!

I'm sorry that you had a lot of hw this weekend, but I'm glad the rest of your weekend was fun.

Yay...the Giants won!