2007年10月19日金曜日

もくようび

きのうは木曜日でした。わたしは四時におきました。それから、アルバイト(AFC)へいきました。それから、ごせん九時にレリジョンクラスにいきました。テストがありました。それから、十一時に日本ごのクラスへもいきました。十二時ごろニュコでみなさんとひるごはんをたべました。いいでしたよ。それから、八時かんぐらいホムウアクをしました。それから、グーチで四時かんぐらいエンシソさんと日本ごのスキトをかきました。わたしはごぜん二時にうちへかえりました。それから、ごぜん五時にねました。
きょうは十時におきます。^-^
Yes, yesterday was a very long day...
Enciso-san and I worked to the wee hours in the darkened halls of Gooch. I also saw Tatum-san as I was walking to her room!
I am looking forward to this weekend! It's gross outside right now so i probably won't go out but being lazy is always good... You can find me on my couch.

3 件のコメント:

sandy さんのコメント...

I almost never been to AFC... I am too lazy like you, always lying on my confee bed.

Paul さんのコメント...

ああ、ひるごはんはおいしいでしたね。

でも、わたしは月曜日と水曜日と金曜日の十二時のクラスがあります。だから、ひるごはんはよくちょっと。

ROWA さんのコメント...

I almost never been to AFC either, but I saw you last time. kk that was my third time to STOP BY AFC.